بهبودی و اینترنت

بهبودی و اینترنت.
با سلام خدمت تمامی اعضای 12 قذمی در سرتاسر جهان.مقاله زیر فقط یک تجربه شخصی است.
به عنوان یک بیمار هیچوقت از چیزهای اطرافم درست استفاده نمیکردم اما در بهبودی به من یاد دادند از امکانات با طرز صحیحی استفاده کنم.یکی از امکانات دنیای امروز اینترنت است.
یک سایت اینترنتی ناسالم برای من یک ورودی است که خروجی ان شهوت و ترس و رنجش و سایر نواقص اخلاقی است و یک سایت اینترنتی سالم یک ورودی است که حاصلش ایمان و امید و توکل به خدا و میل به خدمت و کمک به همنوعان است.
یادم باشد من یک معتاد در حال بهبودی هستم که مدام میباید در حال رشد و نمو روحانی و معنوی و تغییرات مثبت باشم واز اینترنت نیز باید در راستای بهبودی و خدمت استفاده کنم.
در اینترنت باید از رد و بدل کردن تلفن با افراد ناشناس خودداری کنم ودر چت رومهای بهبودی قرار نیست با همه صحبت کنم چرا که ممکن است عده ای باشند که برای مقاصذ دیگری جز بهبودی وارد شده باشند و حتی عضو هیچکدام از برنامه های 12 قدمی نباشند و فقط برای تفریح یا زار و اذیت یا طرح دوستی امده باشند.منظور انها هر چه باشد به خودشان مربوط است و من مسوول تغییر خودم هستم نه دیگران.
در چت رومها با ایدی مناسب وارد میشوم و از هر گونه الفاظ بی ادبانه و گفتمان خیابانی و مسایل سیاسی وتوهین به مقدسات واقلیت های قومی و مذهبی خودداری میکنم.
درست هست که من در دنیای مجازی هستم و کسی مرا نمیبیند اما خداوند همه جا ناظر بر اعمال من است و ضمنا یکی از مشخصه های بهبودی اینست که از خود سوال کنمSadوقتی تنها هستم یا کسی مرا نمیبیند چه اعمالی انجام میدهم)؟
چت رومهای بهبودی قوانین خاص خود را دارد و من ضمن احترام به انها چنانجه مزاحمتی برایم ایجاد شد با شخص مورد نظر بحث نمیکنم و فقط با ادمین یا رهبران روم در میان میگذارم.
یادم باشد در اینترنت امکان هر گونه سو استفاده ای وجود دارد بنابراین قدم دوم را به کار میگیرم و بدون مشورت کاری انجام نمیدهم و با کارکرد قدم 10 اعمال احساسی انجام نمیدهم.
خوبست بدانید در کشور هایی که سابقه طولانی در دوازده قدم دارند کمترین امار جرم و طلاق و نابسامانیها مربوط به 12 قدمیهاست و دوازده قدمیها کاملا قانونمند زندگی میکنند پس من نیز به تمامی قوانین اینترنتی کشور احترام میگذارم تا به خوش نامی انجمن کمک کنم.یادمان باشد ما باید شخصیت بهبودیمان را به نمایش بگذلریم نه شخصیت مریضمان.
ارزومند ارزوهایتان امیر

3 دیدگاه ها

  • احسان 2 جولای, 2015 at 11:46 پاسخ

    اقا نوکرتونم منو تو چت روم ببرین …و چطوری باید سخنرانی اقا مهدیرو بگیرم هر کاری میکنم نمیشه

    • سهراب 7 جولای, 2015 at 12:23 پاسخ

      سلام
      برای ورود به چت روم فلش پلیر یازده به بالا روی سیستم یا گوشیتون نصب کنید سپس وارد شوید
      لینک ورود: http://banianbehboodi.gchats.net/

      با احترام

  • magid 27 مارس, 2019 at 19:40 پاسخ

    عالی

ارسال دیدگاه

اجرا شده توسط: همیار وردپرس